CV

Pracovní zkušenosti a dovednosti:
 

Od 1.9.2023 - dosud - Produktový specialista - back office

 

  • Zadávání objednávek do systému a sledování jejich průběhu
  • Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu (Outlook)
  • Tvorba inzerátů a zpracování životopisů uchazečů o práci
  • Překlady z češtiny do ruštiny pro ukrajinské pracovníky
  • Zajišťování lékařských prohlídek pro zaměstnance
  • Práce v programu POHODA – správa faktur, zásob, zalistování, sklady, objednávky a adresář
  • Zpracování obratů jednotlivých obchodních zástupců
  • Práce v programech BS Admin a ECO COM – správa a kontrola systémů
  • Kontrola vystavených faktur a řešení pojistných událostí
  • Zkušenosti s ECO-mailem – tvorba a rozesílání hromadných e-mailů
  • Práce v grafickém programu Canva – tvorba pozvánek, manuálů, logotypů a vizualizace regálů pro velké obchody
  • Správa B2B e-shopu – zadávání nových položek, kontrola novinek, vyřazení produktů
  • Příprava přístupů pro nové zaměstnance – práce v programu ADS.exe
  • Tvorba a tisk štítků
  • Komunikace s mateřskou firmou v Polsku – řešení dopravy, reklamací, faktur
  • Přímá komunikace s ostatními odděleními firmy – logistika, IT, sklad
  • Koordinace marketingových aktivit
     

    srpen 2020 - září 2023 - Asistentka manažera kuchyně
     

    Komunikace se zákazníky, příjem a výdej objednávek, přímá komunikace s vedoucím, objednávání zboží, zpracovávání inventury. 

    Obsluha výdejního okna:  školení nových zaměstnanců. plánovaní směn pro brigádníky, komunikace se zákazníky, obsluha kávovaru, počítaní tržby a zboží, dodržování pořádku na pracovišti.

    V letním období zajišťování festivalů: zajišťování ubytování, nakup a kompletní příprava zboží, příprava potřebných dokumentů, práce s pokladnou, zpracovávání inventury.

    duben 2022 - leden 2023 - HR Asistentka (Částečný úvazek)

    Komunikace se zaměstnanci, kontrola DPN a docházky, skenování a zakládání dokumentů, zabezpečení poštovní agendy, péče o výdej OOPP, práce v interním systému, práce v MS Office, zakládání faktur, příprava podkladů pro účetní, asistentka pro personální, finanční a logistické oddělení, příprava občerstvení na porady. Tlumočení BOZP pro ukrajinské zaměstnance
     

    Brigády při škole:

     

  • Vkládání dat do Excelu (online)
  • Barmanka / servírka
  • Překlad letáků pro sezónní práce
  • Doučování ruštiny
  • Recepční
  • Tlumočení pro ukrajinské pracovníky

     

     

     

No work found

Удалить работу?