Napsali jsme pro vás odpovědi na často kladené otázky a pro vaše pohodlí je rozdělili do rubrik.
Rozhraní platformy je k dispozici ve třech jazycích: v češtině, v angličtině a v ruštině. Jazyk, ve kterém chcete dostávat upozornění a e-maily z platformy, si můžete zvolit při registraci nebo v nastavení svého osobního profilu. Chcete-li změnit jazyk upozornění , můžete si přečíst "Jak změnit jazyk upozornění".
Poskytovatel si vybírá možné jazyky komunikace se zákazníkem. Ten si v objednávkovém formuláři rovněž zadává jazyk komunikace s poskytovatelem, což umožňuje platformě propojit poskytovatele a zákazníka podle jejich jazykových preferencí.
Ve svých osobních účtech si mohou poskytovatelé rozšířit seznam používaných jazyků, určit jejich úroveň a přidat certifikát.
Prosím, vyplňte doplňující informace.
Přepněte se na profil zákazníka