Časté dotazy

Napsali jsme pro vás odpovědi na často kladené otázky a pro vaše pohodlí je rozdělili do rubrik.

V jakých jazycích je platforma k dispozici?

Rozhraní platformy je k dispozici ve třech jazycích: v češtině, v angličtině a v ruštině. Jazyk, ve kterém chcete dostávat upozornění a e-maily z platformy, si můžete zvolit při registraci nebo v nastavení svého osobního profilu. Chcete-li změnit jazyk upozornění , můžete si přečíst "Jak změnit jazyk upozornění". 

Poskytovatel si vybírá možné jazyky komunikace se zákazníkem. Ten si v objednávkovém formuláři rovněž zadává jazyk komunikace s poskytovatelem, což umožňuje platformě propojit poskytovatele a zákazníka podle jejich jazykových preferencí. 

Ve svých osobních účtech si mohou poskytovatelé rozšířit seznam používaných jazyků, určit jejich úroveň a přidat certifikát. 

Pro rychlou komunikaci s operátorem

+420 234 149 141
Pozor! Webové stránky fungují v testovacím režimu.

Omlouváme se za možné chyby na webu. Aktivně sbíráme vaši zpětnou vazbu, abychom zlepšili kvalitu. Zanechte nám zpětnou vazbu a pomozte nám být lepší.