Časté dotazy

Napsali jsme pro vás odpovědi na často kladené otázky a pro vaše pohodlí je rozdělili do rubrik.

Jak platforma funguje?

Platforma propojuje poskytovatele služeb a klienty na základě údajů získaných z registračního a objednávkového formuláře.

Zákazník si vybere potřebné kategorie služeb a vyplní objednávkový formulář. Systém odešle tuto objednávku se všemi údaji specialistům na e-mail a na jejich osobní profil. Specialista odpoví a předloží návrh ceny a termínu dokončení objednávky. Zákazník má přístup k životopisu, hodnocení, recenzím, příkladům práce a všem osobním údajům, které se specialista rozhodl uvést.

Pro každou objednávku bude mít zákazník na výběr až z šesti kandidátů. S každým z nich může na platformě komunikovat v chatu. Výměna kontaktů v chatu je zakázána. Kontakty budou dostupné až po výběru poskytovatele objednávky.

Platba za objednávku probíhá mimo platformu, přímo mezi poskytovatelem a klientem.

Po dokončení práce musí obě strany „Zavřít objednávku“ v osobním profilu a navzájem na sebe zanechat zpětnou vazbu a hodnocení.

Poskytovatelé ve všech kategoriích jsou shromážděni na stránce „Všichni poskytovatelé“, kde si zákazníci mohou prostudovat jejich profily a provádět individuální objednávky, které se nabídnou pouze vybranému poskytovatelovi podle toho, zda prošel stejným procesem pro realizaci objednávek.

Na platformě existují některé kategorie služeb, u nichž jsou kontakty na specialisty k dispozici okamžitě a zákazník je tak může kontaktovat bez zapojení platformy.

Pro rychlou komunikaci s operátorem

+420 234 149 141