Časté dotazy

Napsali jsme pro vás odpovědi na často kladené otázky a pro vaše pohodlí je rozdělili do rubrik.

Jak platforma funguje?

Platforma propojuje poskytovatele služeb a klienty na základě údajů získaných z registračního formuláře a formuláře objednávky.

Zákazník si vybere potřebné kategorie služeb a vyplní objednávkový formulář. Systém odešle tuto objednávku se všemi údaji specialistům na e-mail a na jejich osobní profil. Specialisté reagují a předloží návrh ceny a termínu dokončení objednávky. Zákazník má k dispozici jejich životopisy, hodnocení, recenze, příklady prácí a další osobní údaje, které se rozhodli uvést.

Pro každou objednávku bude mít zákazník na výběr až z šesti kandidátů. Kontakty specialisty se zpřístupní po výběru konkrétního poskytovatele pro realizaci zakázky.

Platba za objednávku probíhá mimo platformu, přímo mezi poskytovatelem a klientem.

Po dokončení práce musí obě strany zavřít objednávku v osobním profilu a navzájem na sebe zanechat zpětnou vazbu a hodnocení.

Poskytovatelé ve všech kategoriích jsou shromážděni na stránce „Pro zákazníky“. V sekci "Jak získat kontakty na poskytovatele?" lze přepínat mezi dvěma seznamy: 

— Kategorie pro objednávky — seznam kategorií, kde si zákazník může prostudovat profily specialistů a vytvořit individuální objednávku, která bude nabídnuta pouze vybranému specialistovi se stejnými dalšími kroky realizace; 

— Kategorie s kontakty specialistů — seznam kategorií, kde jsou kontakty ihned dostupné a zákazník se může se specialistou spojit přímo, bez účasti platformy.

Pro rychlou komunikaci s operátorem

+420 234 149 141