Napsali jsme odpovědi na často kladené otázky a rozdělili je do rubrik pro vaše pohodlí
Vyberte potřebnou rubriku nebo využijte vyhledávání
Než si zákazník vybere poskytovatele služby pro svou zakázku, proberou zákazník a poskytovatel služby podrobnosti zakázky, termíny a rozpočet v chatu na platformě.
Korespondenci můžete zahájit, jakmile specialista na vaši zakázku zareaguje.
V chatu můžete posílat fotografie, videa a soubory.
Upozornění na nové zprávy budou zasílána do oznámení ve vašem osobním účtu. Možnosti upozornění můžete upravovat v Nastavení.
Veškerá historie komunikace v chatu se ukládá, včetně komunikace s těmi poskytovately služeb, které jste si ke spolupráci nevybrali. K historii se můžete kdykoliv vrátit ve svém osobním účtu.
Pokud máte potíže s registrací nebo jiný problém s používáním platformy, zavolejte nám – pomůžeme vám se zorientovat.
+420 296 249 225Pro zadání poptávky vyberte kategorii
Opravy >
Stavebnictví >
Hodinový manžel >
Brigády >
Úklid >
Stěhování >
Služby pro děti >
Péče o nemocné >
Kurýři >
Úpravy terénu a zahrady >
Nábytkářské práce >
Zvířata >
Lékaři >
Služby pro domácnosti >
Zdraví a krása >
Organizace akcí>
Oprava spotřebičů >
Foto a video >
Marketing a reklama >
Obchodní služby >
Vývoj softwaru/IT služby>
Koučování, školení >
Vozidla >
Převozy >
Služby psychologa >
Exkurze >
Doučování >
Práce pro školáky >
Dobrovolníci >
Vybráno z
Каталог
Soubory cookie na platformě wecan.cz