Časté otázky

Napsali jsme odpovědi na často kladené otázky a rozdělili je do rubrik pro vaše pohodlí

V jakých jazycích platforma funguje?

Rozhraní platformy je k dispozici ve třech jazycích: češtině, angličtině a ruštině. Můžete si vybrat jazyk, ve kterém chcete dostávat oznámení a e-maily od platformy při registraci nebo v nastaveních vašeho účtu.

Jak změnit jazyk oznámení platformy, můžete si přečíst zde v článku "Jak změnit jazyk oznámení".

V osobních účtech mohou dodavatelé také rozšířit seznam jazyků, kterými ovládají, a uvést úroveň ovládání a přidat potvrzující certifikát. To pomůže zákazníkovi určit, zda je dodavatel vhodný pro splnění stanovených úkolů.

Potřebujete pomoc?

Pokud máte potíže s registrací nebo jiný problém s používáním platformy, zavolejte nám – pomůžeme vám se zorientovat.

+420 296 249 225

Máte další otázky?