Časté otázky

Napsali jsme odpovědi na často kladené otázky a rozdělili je do rubrik pro vaše pohodlí

Jak probíhá komunikace mezi zákazníkem a poskytovatelem služby na platformě?

Než si zákazník vybere poskytovatele služby pro svou zakázku, proberou zákazník a poskytovatel služby podrobnosti zakázky, termíny a rozpočet v chatu na platformě. Korespondenci můžete zahájit, jakmile specialista na vaši zakázku zareaguje. V chatu můžete posílat fotografie, videa a soubory. Upozornění na nové zprávy budou zasílána do oznámení ve vašem osobním účtu. Možnosti oznámení můžete upravovat v Nastavení. Více o oznámení, můžete si přečíst zde - "Oznámení"

Veškerá historie komunikace v chatu se ukládá, včetně komunikace s těmi poskytovately služeb, které jste si ke spolupráci nevybrali. K historii se můžete kdykoliv vrátit ve svém osobním účtu.

Potřebujete pomoc?

Pokud máte potíže s registrací nebo jiný problém s používáním platformy, zavolejte nám – pomůžeme vám se zorientovat.

+420 296 249 225

Máte další otázky?