Organizace kontaktních center

Zadejte poptávku a vybereme až 6 poskytovatelů

Vybrat specialistu pro individuální objednávku

Obchodní služby -

Zřizování kontaktních center, oddělení služeb zákazníkům - Organizace kontaktních center

Telefonní operátor z domova  

Potřebujete zajistit kvalitní zákaznický servis, prodejní podporu nebo technickou pomoc, ale  nechcete nebo nemůžete mít vlastní call centrum? Telefonní operátor z domu přináší  flexibilní a efektivní řešení pro vaši komunikaci, která podpoří růst vašeho podnikání. Pomůžeme vám najít přesně ty služby, které potřebujete. 

Profesionální helpdesk operátor z WeCan 

Získejte bezplatný přístup k široké síti zkušených telefonních operátorů specializujících se na  různé oblasti. Zaregistrujte se na naší platformě, specifikujte, co všechno by měla obnášet  práce z domova po telefonu a my vás propojíme s ověřenými specialisty, kteří aktuálně  přijímají nové zakázky. 

Operátor z domu – jak vybrat toho pravého operátora 

Důležité jsou relevantními zkušenosti v oblasti vašeho podnikání, výborné komunikační  dovednosti a schopnost rychle se učit a přizpůsobit vašemu produktu či službě. Prohlédněte  si zkušenosti a hodnocení od předchozích klientů, které má uvedený ve svém profilu každý  telefonní operátor práce z domova. Individuální přístup si prověřte v našem interním chatu. 

Call centrum práce z domu – služby a ceny 

Na WeCan najdete řadu zkušených operátorů pracujících z domova, kteří jsou připraveni  zastupovat vaši firmu na telefonu, poskytovat vynikající zákaznickou péči, podporu prodeje i  technickou asistenci. Ceny za call centrum práce z domova se liší podle rozsahu služeb,  složitosti úkolů a požadované odbornosti operátora. 

Nejčastější práce call centrum z domova a jejich ceny za hodinu 

- Zákaznický servis a podpora: od 200 Kč  

- Prodejní podpora a objednávky: od 250 Kč  

- Technická podpora a helpdesk: od 300 Kč  

- Správa e-mailů a komunikace: od 220 Kč  

- Zpracování dotazů a stížností: od 230 Kč  

- Aktivní telemarketing a akvizice nových klientů: od 280 Kč  

- Sledování spokojenosti zákazníků a průzkumy trhu: od 260 Kč  

- Předávání zpětné vazby a reportů: od 240 Kč  

- Plánování a organizace schůzek: od 300 Kč 

Zobrazíme vám vždy ty nabídky, které odpovídají vámi zadanému rozpočtu. Individuálně pak  můžete služby a cenu na míru probrat s kandidáty prostřednictvím interního chatu a zprostředkovaných kontaktů. 

Časté otázky 

Pro koho je vhodná práce operátor z domova? 

Pro jednotlivce, kteří hledají flexibilní pracovní dobu a preferují samostatnost. Pro ty, kteří mají skvělé komunikační dovednosti, dobrou organizaci práce a jsou schopni efektivně řešit  úkoly. 

Jaké výhody přináší telefonní operátor práce z domu?

Největší výhoda operátora je, že nepotřebujete pro práce z domova call centrum. Investice  do telefonního operátora z domova vám tak umožní ušetřit náklady na provoz, poskytne  vašim zákazníkům vynikající služby a individuální péči. Tím zlepší reputaci vaší firmy. 

Jaké kvalifikace potřebuje operátor z domu? 

Prozákaznický přístup, efektivitu, time-management, schopnost řešit problémy i zkušenost s  různými systémy nebo technologiemi používanými na pozici. Cizí jazyky jsou výhodou.