Za mnoho let své praxe jsem zažil různé situace, které mi dávají důvod tvrdit: není tak důležité, která pojišťovna je uvedena ve vaší pojistce, ale spíše to, komu můžete zavolat i během víkendu a kdo vynaloží úsilí na to, aby vám škodu nahradil.
Je třeba přiznat, že cílem zaměstnanců pojišťoven pracujících v zákaznických centrech a kontaktních linkách je především šetřit peníze pojišťovny.
A teď ke klasifikaci druhů pojištění:
Často zkušený pojišťovací specialista zahrne tento druh pojištění do smluv na pojištění bytu, života a zdraví. Pokud ho však platíte samostatně, měsíční poplatek činí přibližně 150 Kč. Pokud k incidentu dojde během jednorázové práce, například na brigádě (tzv. „fušce“), pojišťovna může na základě svého uvážení uhradit škody až do výše 2 milionů korun.
Hned vás ale varuji: jakýkoliv podvod nebo dohoda za účelem klamání je trestná v rámci trestního zákoníku, a to až 5 lety odnětí svobody.
Neváhejte mě kontaktovat – volejte +420 608 307 789, pište [email protected]
WeCan: https://wecan.cz/user/u748942639/portfolio
Kromě toho také úspěšně pojišťuji auta, nemovitosti, život a zdraví.
Prosím, vyplňte doplňující informace.
Přepněte se na profil zákazníka