Časté dotazy

Napsali jsme pro vás odpovědi na často kladené otázky a pro vaše pohodlí je rozdělili do rubrik.

Jak se vyhnout podvodům na platformě?

WeCan dělá všechno, co může, aby zamezilo podvodníkům přístup k platformě. Nicméně podvodníci jsou často o krok napřed a veškerá opatření dokážou obejít. WeCan není v transakci třetí stranou a nenese odpovědnost za výsledek ani za zaplacení práce. Proto důrazně doporučujeme zákazníkům, aby věnovali pozornost následujícím bodům, které mohou být nápomocné v rozpoznání podvodů na webu a díky kterým mohou předejít ztrátě peněz.

Před výběrem poskytovatele: Pečlivě si prostudujte profil poskytovatele. Přečtěte si recenze, prostudujte si ukázky jeho práce. Pokud obdržíte nabídku od poskytovatele s prázdným profilem, doporučujeme od spolupráce s takovým uživatelem upustit.

Po výběru poskytovatele: Při schůzce s poskytovatelem si vyžádejte jeho dokumentace a porovnejte je s údaji na profilu WeCan. Doporučujeme si také vyžádat originály diplomů, osvědčení a dalších dokumentů potvrzujících kvalifikaci poskytovatele uvedenou na jeho profilu. Pokud se rozhodnete pro specialistu, který ve svém profilu nenahrál dokumenty potvrzující jeho kvalifikaci, nezapomeňte si je před zahájením práce vyžádat.

Platba za práci: Neplaťte za práci specialisty, aniž byste podepsali smlouvu o poskytování služeb. Využijte vzory smluv, které pro vás speciálně připravili právníci WeCan. Platba za práci probíhá mezi klientem a poskytovatelem, a to v hotovosti, převodem na účet nebo fakturou vystavenou společností. Nikdy neklikejte na odkazy platebních služeb třetích stran ani nezadávejte své bankovní údaje (číslo karty, jméno, datum konce platnosti, CVC kód). Většina podvodů se týká platby za materiál nebo zálohy na práci. V takových případech je obzvláště důležité vystavit doklady o poskytnutí služeb.

Pro rychlou komunikaci s operátorem

+420 234 149 141