Direct marketing

Zadejte poptávku a vybereme až 6 poskytovatelů

Vybrat specialistu pro individuální objednávku

Marketing a reklama -

Práce se sociálními sítěmi - Direct marketing

Direct marketing

Direct marketing je jedním z typů propagace, která je založena na prodeji produktu přímo zákazníkovi bez prostředníků. Komunikace se zákazníkem probíhá prostřednictvím e-mailu, telefonních hovorů, online reklamy, SMS zpráv atd. Představte si situaci, že máte produkt nebo službu, kterou chcete zveřejnit nebo prodat. Jedním z řešení této situace bude přímý marketing. Přenos informací bude probíhat přímo na vaší cílové skupině. Často cílem přímého marketingu není pouze seznámit kupujícího s produktem, ale vést ho k nákupu produktu. Právě proto, že přímý marketing je určen pro cílové publikum.

Pokud si zkontrolujete telefon nebo mail, všimnete si, že vám často přicházejí blahopřání k svátku od různých společností, upomínka na zaplacení telefonního spojení od vašeho operátora nebo vám možná volala banka a mluvila o nových službách. Je to všechno Direct marketing.

 

Typy marketingdirect 

  • E - mail marketing je jedním z nejpopulárnějších typů marketingové komunikace. E-mailová komunikace probíhá na základě vlastní databáze. Společnosti zasílají svým zákazníkům personalizované e-maily s nabídkami, novinkami, slevami a dalšími informacemi. 
  • SMS zprávy - provádí se na vlastní bázi nebo báza je poskytována od operátora. Reklamní sdělení jsou zasílána přímo na mobilní telefony zákazníků a nabízejí jim akce, slevy a další nabídky. 
  • Messenger marketing - musí mít vlastní bázi a mít chatbota. Zasílání zpráv probíhá prostřednictvím chatbota. 
  • Marketing na sociálních sítích - mnoho společností používá sociální média, aby nasměrovaly reklamu a komunikovaly přímo se zákazníky. 
  • Push notifikace jsou jedním z nejúčinnějších typů marketingových direktů. Pokud můžete přehlédnout různé druhy zpráv, push notifikace není možné přeskočit. 
  • Telemarketing - tento typ direct marketingu spočívá v používání telefonních hovorů. Operátoři obvykle kontaktují potenciální zákazníky tím, že jim nabídnou produkty nebo služby společnosti. 
  • Personalizované reklamní kampaně - tento typ marketingových direktů účinně přitahuje pozornost a zvyšuje konverzi. Taková reklama využívá data zákazníků, jako jsou jejich preference, nákupy a chování na internetu. 

 

Direct marketing s WeCan 

Výběr odborníka přímo závisí na efektivitě vaší marketingové kampaně. Při výběru odborníka proto věnujte náležitou pozornost a je jedno, v jaké oblasti hledáte odborníka. Doporučujeme vždy předem znát obor, který vyžaduje odborníka a jaké dovednosti by měl mít. Pokud jsme vás s direct marketingem trochu seznámili, zde je několik vlastností, které by měl mít direct marketér:

  • Zkušenosti a kvalifikace 
  • Znalost oboru 
  • Schopnost pracovat s nástroji a službami 
  • Kreativita a analytické schopnosti 
  • Komunikační dovednosti 
Hledání kvalifikovaného odborníka tedy může trvat poměrně dlouho. Ale s platformou WeCan ušetříte čas. Pomůžeme Vám najít odborníka, který vám bude vyhovovat. Na Wecanu se můžete také podívat na recenze předchozích klientů, portfolio a životopis odborníka. Propagujte svou společnost, produkt nebo službu pomocí odborníků WeCan.

 

Direct marketing cena 

Ceny direkt marketingu se velmi liší. Cena závisí na typu marketingových direktů, na rozsahu práce, na odborných zkušenostech a mnoha dalších faktorech. Zde jsou přibližné ceny některých marketingových direktů:

Email marketing: 

  • Jednorázová e-mailová kampaň: od 500 Kč do 5 000 Kč za odeslání. 
  • Automatické e-mailové série (např. welcome series, retenci): od 2 000 Kč do 20 000 Kč za sérii. 
Telemarketing: 

  • Platba operátorů: ood 300 Kč do 1 500 Kč za hodinu. 
  • Telefonní seznamy: od 1 Kč do 10 Kč za kontakt 
SMS marketing: 

  • Cena za jednu odeslanou SMS zprávu mezi 0,50 Kč až 2 Kč 
Ceny mohou být jak nižší, tak výše uvedené příklady. Je důležité konzultovat s několika odborníky, abyste zjistili, jaká je nejlepší volba pro váš rozpočet a cíle. 

 

Časté otázky 

Jaké jsou výhody direct marketingu? 

  • Rychlost: direct marketing je zaměřen na výsledek. Jeho nástroje fungují rychleji a vyžadují méně investic. 
  • Segmentace publika: v direct marketingu můžete (a je to dokonce nutné) rozdělit publikum. Tímto způsobem můžete testovat příspěvky v různých skupinách, neustále vybírat a vylepšovat strategie propagace. 
  • Průběžné hodnocení výsledků: direct marketing umožňuje analyzovat, co fungovalo a co ne.