Časté dotazy

Napsali jsme pro vás odpovědi na často kladené otázky a pro vaše pohodlí je rozdělili do rubrik.

Jak probíhá komunikace mezi zákazníkem a poskytovatelem na platformě?

Než si zákazník vybere poskytovatele pro svou objednávku, proberou s ním v chatu na platformě podrobnosti o objednávce, termínech a rozpočtu. Komunikaci může zákazník zahájit, jakmile poskytovatel odpoví na jeho objednávku, nebo naopak. Do chatu lze posílat fotografie, videa a soubory. Upozornění na nové zprávy uvidíte ve vašem osobním profilu. Více informací o upozorněních si můžete přečíst zde: "Oznámení".

Veškerá historie chatu se ukládá, včetně korespondence s poskytovateli, kteří nebyli vybráni ke spolupráci. K historii chatu se můžete vrátit ve svém osobním profilu.

Pro rychlou komunikaci s operátorem

+420 234 149 141
Pozor! Webové stránky fungují v testovacím režimu.

Omlouváme se za možné chyby na webu. Aktivně sbíráme vaši zpětnou vazbu, abychom zlepšili kvalitu. Zanechte nám zpětnou vazbu a pomozte nám být lepší.